Miejski Ośrodek Pomocy Spolecznej
ul. Filipowska 20
16-400 Suwałki
TELEFONY
(sekretariat) +48 87 562 8970
(fax) +48 87 562 8971

biuro@mopr.suwalki.pl
 

Nasz MOPR

Strona główna
Położenie
Organizacja
Kontakt
Strategia
Programy
Nieodpłatna pomoc prawna
Ochrona danych osobowych
Projekty
Sprawozdawczość
XXV Konferencja FORUM
Anioł Dobroci
500+
300+
Biuletyn Informacji Publicznej - przejscie do serwisu zawnętrznego w nowym oknie przeglądarki
Power
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - przejście do serwisu zewnętrznego w  nowym oknie przeglądarki
ElektronicznStrona projektu od bierności do aktywności - przejście do serwisu zewnętrznego w  nowym oknie przeglądarki
Strona Ośrodka w projekcie EQUAL - przejście do serwisu zewnętrznego w  nowym oknie przeglądarki
RZ
Modelowy program opieki zdrowotnej walki z osteoporozą
 
STRONA GŁÓWNA
 
 
AKTUALNE
 
 
KONTAKT
 
 
MAPA STRONY
 
 

Przetargi i zapytania ofertowe


Przetarg na dostawę i montaż metalowego regału przesuwnego


Suwałki dn. 02.02.2009 r.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUWAŁKACH
ul. 23 Października 20, NIP: 844-10-95-005 REGON: 790191985
Tel. 087 562 89 70; fax: 087 562 89 71
Adres e-mail: mops@suwalki.com
Strona internetowa: http://mops.suwalki.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty 206 000 EURO
na dostawę i montaż metalowego regału przesuwnego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Wyjaśnienia do przetargu :
Suwałki dn. 4 luty 2009 r.
Pytanie : 
Proszę odpowiedziec na pytanie dotyczące przedmiotu zamówienia (rozdz. III SIWZ - pis techniczny regałów):pkt.4/ppkt.d - wzmocnienia krzyżowe - śruba rzymska; roszę podac czy dopuszczalne jest zastosowanie wzmocnień krzyżowych
w formie zastrzałów (bez śruby rzymskiej). Rozwiązanie to zapewnia ardzo dobrą sztywnośc całej konstukcji.
Odpowiedz:
Niedupuszczalne jest zastosowanie innych wzmocnień krzyżowych niż w SIWZ Roździał III - opis techniczny regału pkt. 4/ppkt. d 
Suwałki dn. 5 luty 2009 r.
Pytanie : 
W związku z przetargiem na dostawę i montaż metalowego regału przesuwnego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach uprzejmie proszę o pilną odpowiedź na następujące pytania.
1. Jaka jest długość pomieszczenia ponieważ szerokość korytarza   680 mm wydaje się za mała.
2. Jaka ma być odległość użytkowa między półkami (tzw. światło).
3  Czy wysokość 2400 mm dotyczy wysokości użytkowej czy całkowitej   z instalacją jezdną i czy podana wysokość uwzględnia zaintalowane   lampy.
4. Czy mogą być dwa tory jezdne zamiast trzech przy spełnieniu   wymogów eksploatacyjno użytkowych.
Odpowiedz:
1. Długość  pomieszczenia podana jest w zał. nr 3 SIWZ tj. 3300 mm
2. Odległość między półkami tzw. Światło 34 cm
3. Wysokość regału wraz z podwoziem 2400 mm
4. Tory jezdne zgodnie ze SIWZ tj. trzy 
Suwałki dn. 10 luty 2009 r.
Pytanie : 
1. Czy dopuszczają Państwo w regale przejezdnym zamykającym głębokość półki 400 mm ?
2. Czy ogranicznik przesuwu dokumentów może mieć wysokość 30 mm ?
Odpowiedz:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach nie przewiduje żadnych zmian w SWIZ.
Suwałki dn. 11.02.2009 r. 
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Suwałki dn. 19.02.2009 r. 
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia
na dostawę i montaż regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

   
 
 

Przetarg na przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków


Suwałki dn. 01.12.2008 r. 
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUWAŁKACH
ul. 23 Października 20, NIP: 844-10-95-005 REGON: 790191985
Tel. 087 562 89 70; fax: 087 562 89 71
Adres e-mail: mops@suwalki.com
Strona internetowa: http://mops.suwalki.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty 206 000 EURO
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dzieciom, młodzieży, osobom dorosłym oraz dowóz do miejsca zamieszkania
Suwałki dn. 15.12.2008 r. 
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dzieciom, młodzieży, osobom dorosłym oraz dowóz do miejsca zamieszkania  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Suwałki dn. 23.12.2008 r. 
Zawiadomienie o udzieleniu zamówienia
na przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dzieciom, młodzieży, osobom dorosłym oraz dowóz do miejsca zamieszkania  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
   
 
 

Przetarg na dostawę regału przesuwnego metalowego


Suwałki dn. 17.11.2008
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W  SUWAŁKACH
OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY o wartości zamówienia  nie przekraczającej  kwoty 206 000 EURO
na  dostawę regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Suwałki dn. 25.11.2008
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Suwałki dn. 05.12.2008
Dostawa regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 352187 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
   
 
 

Przetarg na zakup węgla wraz z dowozem do miejsca zamieszkania podopiecznym MOPS w Suwałkach


Suwałki dnia 06. 10. 2008 r.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W  SUWAŁKACH
OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY o wartości zamówienia  nie przekraczającej  kwoty 206 000 EURO
na  zakup węgla wraz z dowozem do miejsca zamieszkania podopiecznym MOPS w Suwałkach
Suwałki dn. 15 października 2008 r.
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: zakup węgla z dowozem  do miejsca zamieszkania podopiecznym MOPS w Suwałkach prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Suwałki dn. 24 października 2008 r.
Ogłoszenie o udzieleniu zamowienia
ZAKUP OPAŁU Z DOWOZEM DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA PODOPIECZNYM MOPS W SUWAŁKACH Numer ogłoszenia: 237893 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
   
 
 

Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek


Suwałki dn 02.09.2008
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Suwałkach,
ul. 23 Października 20, NIP: 844-10-95-005 REGON: 79019198,
Tel. 087 562 89 70;  fax: 087 562 89 71
OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro
na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Wyjaśnienia do przetargu:
Pytanie
mam pytanie dotyczące przetargu na "Dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach".
W zestawie komputerowym jest wiersz UPS - Tak. Jak to należy rozumieć? Czy do każdego zestawu należy dołączyć UPS? Jeżeli tak to jakie powinien spełniać parametry?
Odpowiedz
Do każdego zestawu ma być dołączony UPS o parametrach zapewniających współpracę z zamawianym sprzętem komputerowym.
Pytanie:
Dot. pkt Kserokopiarka - opcje dodatkowe
- w modelu MP 2510 mozliwe jest instalacja 2 kaset na 500 arkuszy bądź kasety dużęj pojemności na 2000 arkuszy
Prosze o informację , o którą konfigurację chodzi?
- Dysk twardy min. 40GB już jest ujęty przy opcji drukarki. Czy zamawiający chce 2 twarde dyski?
Odpowiedz:
Kasety wymagane w kserokopiarce to jedna na 2000 arkuszy i dwie na 500 arkuszy
Ma być jeden dysk twardy o pojemności min.40 GB
 
Pytanie:
Zapytanie dotyczy parametrów technicznych kserokopiarki. Prosze o informację czy:
1. kserokopiarka powinna posiadać podajnik dokumentów bo nie wynika to ze specyfikacji.
2. parametry zawarte w opcjach dodatkowych powinny być zainstalowane w urządzeniu
Odpowiedz:
1. Kserokopiarka ma posiadać podajnik dokumentów.
2. Parametry zawarte w opcjach dodatkowych mają być zainstalowane w urządzeniu.
Protesty:
1. Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych ( tj. Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zm. ) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach informuje, że wpłynął protest Starfax s.c. M .Radziewicz  & Z. Pawlukanis ul. Noniewicza 51 , 16-400 Suwałki dotyczący specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.
Wzywa się do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
2. Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych ( tj. Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zm. ) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach informuje, że wpłynął protest Starfax s.c. M .Radziewicz  & Z. Pawlukanis ul. Noniewicza 51 , 16-400 Suwałki dotyczący specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.
Wzywa się do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
INFORMACJA
Z uwagi na wniesienie protestów dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek dla MOPS w Suwałkach, na podstawie art. 180 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo Zamówień Publicznych(Dz.U. z 2006 r. Nr. 164, poz. 1163 z późn. zm.)przedłuża się termin składania ofert do dnia 16 września 2008 r. do godz. 10 00
Suwałki dn. 18 września 2008 r. 
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
         Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), informuję, że po dokonaniu badania i oceny nieodrzuconych ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, wybrano jako najkorzystniejszą ofertę nr 2, złożoną przez FONT 2 Piotr Cerkiewnik sp. j., ul. Grochowa 2a, 15-423 Białystok. Cena zaoferowana za  dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek wynosi 60.597,40 słownie: sześćdziesiąt tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt siedem 40/100 zł.
Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów równą 100.
 Ponadto oferty złożyli:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawców
Kryterium Cena
liczba uzyskanych punktów
1.
T-Matic Ełk Sp. z o. o. 19-300 Ełk, ul. Wawelska 22H
92,01
4.
MGM SOFT Spółka z o. o. 16-400 Suwałki, ul Noniewicza 49
90,68
6.
MAKROCOM Sp. z o.o. Biuro Handlowe 16-400 Suwałki, ul. Dwernickiego 11
92,31
7.
AppNet Bednarz i Wspólnicy Sp. j. ul. Piasta 16, 15-044 Białystok
94,51

Suwałki dn. 26.09.2008 r.
Suwałki: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach. Numer ogłoszenia: 238087 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 207656 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, fax 087 5628971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek , ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje przedmiot opisany w SIWZ - zestawy komputerowe szt. 10 - monitory szt.10 - drukarki szt.10 - ups szt. 2 - skaner szt. 1 - kserokopiarka szt.1 - niszczarki szt.10..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.24.10.00-0, 30.24.21.00-8, 30.24.82.00-1, 30.23.32.31-1, 30.19.14.00-8, 30.12.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49670 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze śodków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
FONT 2 Piotr Cerkiewnik sp. j., ul. Grochowa 2a, 15-423 Białstok, ul. Grochowa 2a, 15-423 Białstok, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻZĄI NAJWYŻZĄCENĄ(bez VAT)
Cena wybranej oferty: 49670
Oferta z najniżząceną 49670 oferta z najwyżząceną 54776,47
Waluta: PLN.
Protest:
1. Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo o zamówieniach publicznych ( tj. Dz.U. z 2006r. nr 164, poz. 1163 z późn. Zm. ) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach informuje, że wpłynął protest Starfax s.c. M .Radziewicz  & Z. Pawlukanis ul. Noniewicza 51 , 16-400 Suwałki dotyczący specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, drukarek, ksero i niszczarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.
Wzywa się do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.
   
 
 

Przetarg na dostawę regału przesuwnego metalowego


Suwałki dn. 29.08.2008
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Suwałkach,
ul. 23 Października 20, NIP: 844-10-95-005 REGON: 79019198,
Tel. 087 562 89 70;  fax: 087 562 89 71
OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro
na dostawę regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Suwałki  8 września 2008 r.
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego
Suwałki  16 września 2008 r.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
 
Suwałki: DOSTAWA REGAŁU PRZESUWNEGO METALOWEGO DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SUWAŁKACH
Numer ogłoszenia: 219735 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 203830 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, fax 087 5628971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REGAŁU PRZESUWNEGO METALOWEGO DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SUWAŁKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa metalowego regału przesuwnego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach ul. 23 Października 20. Regał metalowy przesuwny LITREG 6.1 lub równoważny -wysokość regałów - 2394 mm -długość półki - 1000, -głębokość półki -300 mm -ilość półek w regale - 6 półek + 1 górna jako osłona przed kurzem -światło między półkami - 350 mm -nośność półki - 40 kg -odboje dystansowe (20 mm).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 8928 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SKRAWMET W. Olejniczak, S.Solka i J.Stachurski Spółka Jawna, ul. Wróblewskiego 2, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
  • Cena wybranej oferty: 8928
  • Oferta z najniższą ceną: 8928 oferta z najwyższą ceną: 9835
  • Waluta: PLN.
 
   
 
 

Przetarg na dostawę mebli biurowych


Suwałki dn. 2008.08.28
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
w Suwałkach,ul. 23 Października 20, NIP: 844-10-95-005 REGON: 79019198,
Tel. 087 562 89 70;  fax: 087 562 89 71 
OGŁASZA  PRZETARG  NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 206.000 euro
na dostawę mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
 
Suwałki 5 września 2008 r. 
Zawiadomienie o wynikach postępowania
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli biurowych  dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Suwałki 15.09.2008
 
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 202519-2008 z dnia 2008-08-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Suwałki
Dostawa mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Termin składania ofert: 2008-09-05

Suwałki: Dostawa mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 219089 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 202519 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 23 Października 20, Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, fax 087 5628971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: stanowisko pracownicze kompletne - 10 szt fotel skórzany obrotowy - 10 szt krzesło biurowe obrotowe - 10 szt szafka pod ksero - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27979.21 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Biuroland Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, Waryńskiego 14, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
  • Cena wybranej oferty: 22933.78
  • Oferta z najniższą ceną: 22933.78 oferta z najwyższą ceną: 27772
Waluta: PLN.
 
   
 
 

Świadczenie powszechnych usług pocztowych na lata 2008 - 2011


05.05.2008.
Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Suwałkach na lata 2008-2011.

Data zamieszczenia: 05.05.2008

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
   
 
 
[« Poprzednia] [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] 11

 

Bieżące informacje

Aktualności
Przetargi i zapytania ofertowe
Nabór pracowników
Zamówienia Publiczne
 

Pomoc społeczna

zasiłki i pomoc w naturze
pomoc w usługach
opieka nad dzieckiem i rodziną
pomoc instytucjonalna
poradnictwo specjalistyczne
  Inne świadczenia
dodatek energetyczny
dodatek mieszkaniowy
program osłonowy - odpady
 

Świadczenia rodzinne

świadczenia rodzinne
świadczenia opiekuńcze
fundusz alimentacyjny
Wsparcie kobiet w ciąży i rodzin
 

Osoby niepełnosprawne

orzecznictwo
rehabilitacja społeczna
rehabilitacja zawodowa
Program Aktywny Samorząd 2020
Informator
 

Przemoc w rodzinie

Dział Pomocy Kryzysowej
Pomoc specjalistyczna
Przeciwdziałanie Handlowi Ludźmi
Analiza zjawiska przemocy na terenie miasta Suwałk
Program korekcyjno-edukacyjny
Regulamin Prac Zespołu Interdyscyplinarnego ds Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie
Organizacje/ instytucje, które realizują oferty dla osób stosujących przemoc w rodzinie
 

Ośrodki wsparcia

Środowiskowy Dom Samopomocy
Mieszkania Chronione
 

Interesanci

Druki do pobrania
Druki pomoc społeczna
 

Współpraca

współpraca lokalna
współpraca zagraniczna
przydatne linki
Pomoc zdalna
  Piecza zastępcza
Organizator rodzinnej pieczy
Rodzinna piecza zastępcza
Usamodzielnienie wychowanków
Szkolenia
FE_POWER_poziom_pl-1_rgb
© 2019 MOPR Suwałki
 
Tworzenie stron internetowych